Wolfteam Nakit ve Para Hilesi

WolfteamWolfteam oynayanlar birçok hileyi öğrenmek istiyorlar. Bu konuda araştırma yapıp bulduğum bir hileyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Wolfteam nakit ve para hilesi ile sınırsız nakit ve para edinebilirsiniz. Aşağıda söylenenleri doğru yaptığınız takdirde bir sorunla karşılaşacağınızı düşünmüyorum.

1- Wolfteam oyununa giriş yapın.
2- Dükkan’ı gelin.
3- Silah menüsünden nakitli silah seçimi yapın.
4- Karşılaştır düğmesine tıklayın.
5- Günlük’e gelip burada bulunması gereken 2 tane aynı malzeme olmalı ki buradak nakitle satılan malzemeye gelin.
7- Orada karşılaştır demiştik burada ise iptal yapıyoruz.
8- Devamında sizi silah bölümüne gönderecektir.
9- Satın Al düğmesine tıklayınca 1000 Nakitlik şey 100 Nakite dönüyor.

Anladığım kadarıyla bu hile ile sadece 1 günlük 100 Nakite sahip oluyorsunuz.

PAYLAŞMAK ÖNEMSEMEKTİR!

Emrah

1981 Samsun doğumlu ve Gazi Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi mezunu. Bilişim Teknolojileri Öğretmeni olarak görev yapmakta olup Web-Grafik Tasarımı ve SEO eğitmeni. Sinema ve doğa gezileri en sevdiği hobileri.

Eşleştirilen İçeriklere Göz Atın

Wolfteam Nakit ve Para Hilesi” için 39 yorum

  • 29 Temmuz 2011 tarihinde, saat 07:53
    Permalink

    lütfen nakit verin lütfen :(

  • 16 Ağustos 2011 tarihinde, saat 11:40
    Permalink

    ne olur nakit gönderin :()

  • 29 Ağustos 2011 tarihinde, saat 15:48
    Permalink

    10880 nakit istiyorum

  • 16 Ekim 2011 tarihinde, saat 14:42
    Permalink

    arkadaşlar nakitim yokkş alayım .

  • 17 Ekim 2011 tarihinde, saat 20:35
    Permalink

    oluyo manyak bişi

  • 23 Kasım 2011 tarihinde, saat 21:09
    Permalink

    BÖLE BIŞEY YOK YA OLMUYO İNANMAYIN BAN YERSİNİZ

  • 20 Aralık 2011 tarihinde, saat 12:44
    Permalink

    ben 100000000 bu kadar nakit var ben her şeyi alıyom bir sürü altınım var size gönderem

  • 27 Aralık 2011 tarihinde, saat 20:29
    Permalink

    acaba bana nakit yollıyabilecek cömert arkadarlar karizmacadas buna yollarsanız sevinirim .d

  • 30 Aralık 2011 tarihinde, saat 08:26
    Permalink

    arkadaşlar nakitiniz varsa 2000 yollarmısınız lütfennn çok lazım

  • 4 Ocak 2012 tarihinde, saat 08:22
    Permalink

    bana varsa 1000 nakit yollarmısınız arkadaslar

  • 22 Ocak 2012 tarihinde, saat 13:23
    Permalink

    erkna saçı bana nakit yollarmısın çarın adı BenimimzaM

  • 29 Ocak 2012 tarihinde, saat 10:29
    Permalink

    erkna şaçı bana yollasana benim adım LeqendHero12

  • 3 Şubat 2012 tarihinde, saat 14:19
    Permalink

    bana 1000 nalit yollarmısınız adım karabin

  • 10 Şubat 2012 tarihinde, saat 12:56
    Permalink

    Sevgili Arkadaslar,

    Ben Wolfteamda -[K]-iyame-[T]- Clan ın Sahibiyim, Clan Sitemizi Vereyim Orada Bana Mesaj Atabilisiniz, Veya Msn

    Msn: azrail_hortlaq_55@hotmail.com
    Site: http://www.kiyametclan.tr.gg

    Beklerim Lütfen Genellikle Msn Ekleyiniz Sitemizi De Ziyaret Etmeyide Unutmayınız..!!

  • 10 Şubat 2012 tarihinde, saat 18:52
    Permalink

    bana da gönderir misiniz çoook ihtiyacım var klan savaşında mal ediolar bizi 1000 nakit falan gönderir misnz???:D adım ” katliamsivas ‘

  • 4 Mart 2012 tarihinde, saat 15:51
    Permalink

    günlük ne demek söylermisinizi lütfen

  • 4 Mart 2012 tarihinde, saat 20:00
    Permalink

    ad:litmen01 sifre:keskinli987 38000 nkt istiom

  • 7 Mart 2012 tarihinde, saat 11:39
    Permalink

    günlük ne demek bide bana para yollayabiirmisiniz adım : silahlikral lütfen para yollayın…

  • 20 Mart 2012 tarihinde, saat 21:02
    Permalink

    Bana Nakin Yollarmisiiz çok ihtiyacim var
    Nick :^^Rymageddon^^

  • 22 Mart 2012 tarihinde, saat 09:11
    Permalink

    70 nakitim var ama hiç birşey alınmıyor

  • 28 Mart 2012 tarihinde, saat 16:48
    Permalink

    bana ne olur 13 dk içinde sınırsız nakit sınırsız altın sınırsız kurt parası gönderin.giriş kimliği dovlond010203 ad ise dovlond

  • 8 Nisan 2012 tarihinde, saat 17:14
    Permalink

    lutfen bana nakıt gonderın nıck: KiNgErSeWa ltfn

  • 7 Mayıs 2012 tarihinde, saat 09:31
    Permalink

    ya ben bi türlü hile yapamıyom onun için bana sans kutusu yesil atan özel versiyon elverici 15000kp 9990nakit 123123 altın gönderirn.göndereceğiniz ad:azazazceren

  • 22 Mayıs 2012 tarihinde, saat 21:08
    Permalink

    abi bana sınırsız a sınırsız n sınırsız k p gönderirmisiniz

  • 6 Haziran 2012 tarihinde, saat 11:38
    Permalink

    lütfen bana lütfen 1000bin para gönderin lütfen

  • 6 Ağustos 2012 tarihinde, saat 17:40
    Permalink

    bana kıristorfa ve eşyalarıyla elverici gold yollasana yollaya bilirsen sana taparım ve estr de yolla teşekkürler ve adım anzerli37

  • 11 Eylül 2012 tarihinde, saat 11:14
    Permalink

    erkna bana nakit yolalmrmısn 100000 nakit yeter vede 300000altın ..

  • 14 Ekim 2012 tarihinde, saat 12:23
    Permalink

    lütfen 10.000 nakit 10.000 kp yolayın ne olur acil adım xkurt200

  • 20 Ekim 2012 tarihinde, saat 09:57
    Permalink

    arkadaslar elverici almk istiyom bnana 10000 nakit yolaya bilcek varmı adım Polerk098 ltfn rica ediyorum

  • 23 Ekim 2012 tarihinde, saat 09:40
    Permalink

    bana nakit gönderin

  • 27 Aralık 2012 tarihinde, saat 08:52
    Permalink

    Bana 100.000 nakit yollasana lütfen

  • 3 Ocak 2013 tarihinde, saat 15:31
    Permalink

    bana nakit erin lütfen

  • 30 Aralık 2013 tarihinde, saat 11:36
    Permalink

    Hemen deneyeceğim…

  • 9 Şubat 2014 tarihinde, saat 21:15
    Permalink

    100000 kp yollarmısınız

  • 30 Mart 2014 tarihinde, saat 18:16
    Permalink

    Abi nolur nakit nolur

  • 21 Nisan 2015 tarihinde, saat 17:17
    Permalink

    1000.10000000 nakit 10000000.10000000000 kp 10000000000.10000000000 altın

  • 29 Mart 2016 tarihinde, saat 13:29
    Permalink

    10000000kp+100000000nakit+1000000000altın yolarmısın

Yorum Yapın

malatya bayan escort bursa bayan escort antalya bayan escort konya bayan escort